Skumtomtar

Hur många skumtomtar kan man äta innan man spricker?



Jag har tryckt i mig två lådor, nästan helt på egen hand, här hemma under dom senaste veckorna och nu idag fanns det fullt med lådor vid fikahörnan på jobbet. Och inte nog med det, nya pepparkaksburkar och så förstås en massa lussebullar dagen till ära.
Inte underligt att jag ser ut som jag gör, när jag inte har kraft att tacka nej.
Och som lök på laxen gjordes det knäck här hemma i kväll.
Jorå, snart får jag ta ett lakan och linda in mig i för kläderna spricker väl innan jag gör det.

*     *

Jag håller fortfarande på och funderar över om jag ska ta mig till Hovet på lördag för matchen AIK-Storvreta, men det verkar som att jag inte får L-P med mig. Då vore det ju smutt om jag fick åka bil i alla fall hem med någon, men vi får väl se hur det blir.

*     *

Julfest med show och schlagertema, vad säger ni om det?


Kommentarer
Postat av: edde

Kommer tyvärr inte till Hovet i helgen. Står mitt i en köksrenovering för tillfället.

2010-12-14 @ 08:04:12
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-15 @ 01:32:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0