Småsyskon

Vaknade kl 4 i morse av att L-P's jobbtelefon ringde, det kändes ju sådär kan jag tala om.
Lyckades i alla fall somna om och sov väl hyfsat länge sedan.
Slöade sedan hela förmiddagen och fick som vanligt otroligt bråttom när det var dags att åka in till stan, av någon anledning så går ju tiden mycket fortare ju närmare tiden för avfärd man kommer. Nu var det brådis, vi skulle lämna bort Dreamboxen för översyn, handla födelsedagspresenter och så sticka på födelsedagskalas hos mina småsyskon.



När jag var yngre så kunde jag inte riktigt förstå vad det fanns för anledning att ha en lillebror, en sådan var ju inte till mycket glädje på något sätt. En lillasyster var ju något bättre i alla fall.
Men nu så är jag så otroligt glad över er, mina fina syskon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0