Alla, alla barnen

Det här tillhör inte vanligheterna, en helt vanlig torsdag så är alla barnen hemma.
Alla barnen med respektive, barnbarn och så hunden förstås.
Nu låter det som att vi har minst 300 barn eller så, men tre räcker bra det också.

Det har fyndats på rea hos Barnens Hus minsann.
Vi fick förtroendet att ha prinsessan Livia hemma hos oss under tiden det shoppades,
mysigt att få ha henne för oss själva en stund.

*     *

I morgon jobbar jag hemma på förmiddagen och sedan är det begravning, ännu
en länk i kedjan som gått bort.

*     *

Vi har bestämt oss för att nästa vecka ska vi sticka iväg någonstans, tillsammans
med äldsta dottern och hennes sambo. Vart vet vi ännu inte.....
Vi hade tankarna på Thailand, det skulle funka bra att komma dit men hemresan
verkar inte funka. Så vi får försöka hitta på något annat, det spelar inte så stor
roll vart vi hamnar bara det är någonstans där vi kan få sol på våra bleka kroppar.
Det känns lite konstigt att veta att jag ska åka någonstans nästa vecka, men inte
vart jag kommer att hamna.
Lite spännande faktiskt.

*     *

Det låter här låter ju bra tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0