Dirty mind och lite pinsam

            

Jodå, det är nog en del som tror att jag har en riktigt "dirty mind".
I alla fall mina vänner på Facebook, jag har ju kört mina fräckisar ett tag.
Men lite kul ska man väl få ha, eller hur?

*     *

Födelsedagsfika hos mamma idag, med snortårta. Gott!!
Före det hade jag sprungit runt Gränby och efter lite saker.
Jag var där kanske 50 minuter och gjorde av med så mycket pengar på
saker som inte ens var till mig själv.
Nåja, jag var ju in på Apoteket också och köpte benpiller till mig själv.

*     *

Andra natten som Elliott sover här, nymodigheterna funkade kanon så nu
ska vi se hur det går i natt. Nu har han matte sovandes här på övervåningen,
det kanske påverkar.
Det är så mysigt att ha honom här hemma, trots att han är en liten buse.

*     *

Kollade på Melodifestivalen i kväll, missade ju den förra lördagen.
Gissar att det var en hel del småtjejer som fick en ny favorit i kväll, han var
ju en riktig sötnos Eric Saade. Men jag gillade verkligen Pauline.

Förr var det ungarna som tyckte att man kunde bli lite pinsam ibland, men i
kväll så fick jag vara med om något nytt. Jag tror att det var under Paulines
låt som jag var ut i köket och dansade mig tillbaka till soffan.
Då ser jag hur jycken tittar på mig, han lägger huvudet på sned och så drar
han bak öronen som han gör när man skäller på honom och när han skäms.

Kan det verkligen vara så att jycken tyckte jag var pinsam?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0