Hetvägg?

Igår fungerade inte blogg.se, jag kunde i alla fall inte logga in så det fick bli en
bloggfri kväll.
Jag hade kunnat skriva mycket om matchen Warberg-Storvreta, men nu känns
det som att det får vara.
Det var ju så fiffigt ordnat att under första pausen i matchen gick Charlotte Kalla
i mål, och ordnade vårt första guld.
Vilken härlig tjej det verkar vara, kul att det gick vägen.

*     *

Jag fick massage på jobbet idag, eller fick är väl inte rätta ordet eftersom jag
fick betala en slant för nöjet. Det var otroligt skönt när hon jobbade på min rygg,
det behövdes verkligen. Gissar att det är just det här som orsakat mina besvär,
jag sitter för mycket här framför datorn.
Just därför tror jag att jag ska stänga ner nu och smälla i mig en semla i stället.
Orkar nog inte värma någon mjölk, även om det är så man absolut ska äta semla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0