Jodå, visst blev det så

Igår när jag åkte hem från jobbet satt jag där och funderade över om jag verkligen
mådde illa eller om jag bara inbillade mig att jag gjorde det av rädsla för att jag
skulle må illa där på tåget.
Jag kom hem utan några missöden, men jag vågade inte äta något på hela kvällen.
Kl 21 låg jag i sängen, det har inte hänt på evigheters evighet att jag kommit i säng
så tidigt. Jag lyckades somna och så strax efter kl 2 vaknade jag och insåg att jag inte
behövde fundera längre, nu var det akut läge.

Jag var upp på morgonen och ringde jobbet och sedan somnade jag om och sov ändå
till kl 14 då jag blev väckt av telefonen, jag vaknade helt ledbruten.
Framåt kvällen åt jag lite mannagrynsgröt och den har fått stanna kvar i magen ännu
så länge, så jag hoppas på att det har vänt nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0