En bild på eländet

Igår hände det, det som jag har fasat för.
Det kom ett mail från sportchefen på UNT som frågade vilken bild jag vill att dom
ska ha på unt.se och i papperstidningen under nästa vecka när det är jag som ska
blogga i Stafettbloggen.

Vilken bild jag vill använda?
Men herre jesus, mitt tryne ska finnas där för allmänt beskådande.
Då vill jag ju ha en snygg bild, så klart.
Har jag någon sådan? Inte då!

Susanna frågade om vi skulle boka en fotograf, men jag vill inte att någon ska
bränna av några blixtar i trynet på mig utan att jag blivit någorlunda fixad först.
Så jag fick bita i det sura äpplet, maila över några bilder till Susanna.
Det är väl bara att hoppas att dom kan beskära bilderna så att jag knappt syns,
det vore nog det bästa trots allt.

Ja ja, det är ju nästa veckas elände.


Kommentarer
Postat av: Peter

Du duger som du är, jag lovar. Fråga L-P ;)

Lycka till!!

2010-01-06 @ 11:49:59
URL: http://zerpo.blogg.se/
Postat av: Linnéa

allt bra? :)

2010-01-06 @ 12:10:25
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0