I Shall Be Released

Vilken lyx, jag fick skjuts ända hem från jobbet idag av en kollega.
Hon skulle fortsätta upp till Gävle så hon svängde bara av E4:an och lämnade av
mig vid huset, så lyxigt att komma hem på 55 minuter port till port.
Och det utan signalfel, förseningar och skrikande ungar. Helt underbart!

*     *

AIK:s Patrik Edgren ger sin version av incidenten i Fyrishov i måndags vid matchen
mot Sirius. Naturligtvis har han en helt annan bild av det inträffade än vad Sirius
och Jonas Berggren har, det ligger ju i sakens natur. 

Jag hoppas att en ev. anmälan kommer in snabbt så det slipper bli en massa tjafs
om det också. Det måste man ju kunna bestämma sig för ganska fort, om man vill
gå vidare med en anmälan eller inte.

Det är synd att detta hände med Edgren, han är ju inte den spelare som man
förknippar med fult spel. Kortslutning kan väl vem som helst få, även den mest
fridsamma spelaren kan få tilt ibland. Det är ju lättare att förstå att det kan hända
någon gång ibland, än dom som har kortslutning i nästan varje match.
Det finns ju spelare som man bara sitter och väntar på vad dom ska hitta på för
fula saker under matcherna.

*     *

Jag har fått kontakt med min gamla kompis från när jag var riktigt liten i Strängnäs.
Jättekul att få mail från henne, hon skriver att hon har lite gamla bilder från när vi
var små som hon ska scanna in och skicka till mig.
Nu riktigt längtar jag efter att få se dom bilderna.



The Good Guys - I Shall Be Released

Min favorit Hjalmar Leissner, Göran Böving och Fredrik Dahllöf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0