Jidder och mänskliga sängvärmare

Gissa vad jag har mofsat i mig idag då?
Tro det eller ej, men jag har faktiskt varit avhållsam idag och till och med låtit bli den
sista biten av Budapeststubben. Till Emmas stora glädje så fanns den kvar i kylskåpet
när hon var hem och åt på kvällen.

Det blev en timmes promenad idag, det behövdes verkligen. Skönt att få lite luft.
Trots det har jag huvudvärk nu, men det är inte ovanligt att jag får det så här på
söndagskvällen. Hoppas jag får sova i natt, då kanske det känns bättre i morgon.

*     *

Div 1-spelaren jiddrar mer än vanligt den här gången.
Tråkigt att förbundet ska behöva ha en egen låda för anmälningar mot AIK, men så
länge dom spelar som dom gör så lär den kanske behövas.

*     *

Så mycket snack det varit om Monas väska.
Hade jag den inkomsten som hon har så skulle jag också kosta på mig sådana saker,
det är väl inget att tjata om. Kostnaden för väskan är väl som en fis i rymden för henne.

*     *

Holiday Inn i Storbritannien ska börja med mänskliga sängvärmare.
Det är inget nytt, jag tyckte att dom sa att man hade den servicen på hotellet jag sov
på i förra veckan. Hade man kallt på rummet så skulle dom skicka upp någon som
såg till att det blev varmare. Jag trodde att sådant kostade extra, men om jag fattade
allt rätt så ingick det i priset. Det kallar jag service!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0