Kapten Klänning

Vad ska man säga?
Helt obegripligt hur en man i den ställningen gör så korkade saker.
Han om någon borde väl veta vad han höll på med.
Enligt advokaten mår han otroligt dåligt, tacka fan för det.
Inte hade väl han trott att hans nöjen skulle visas upp på nyheterna så här.
Han trodde ju naturligtvis att han skulle kunna fortsätta med detta så länge
han själv hade lust. Men tji fick han, gubben.

Vi pratade om det här på jobbet idag, och mina kollegor visste väl inte om
dom skulle tro mig när jag sa vem det handlade om. Men några timmar
senare så låg ju namn och bild ute så då var det ingen tvekan längre.
Kapten Klänning har nog en hel del att försöka bortförklara.

*     *

Har följt matchen Sirius-Umeå City via direktrapporteringenunt.se
men det var ju inte så värst upplyftande, matchen slutade 1-6.
Bara 294 på läktaren, skandalöst dåligt. Ska jag säga som inte var på plats,
men jag kom hem så sent från jobbet att jag inte hann åka in.

 

Äntligen är det tulpantider!!
Jag köpte en bukett som jag har står vid min plats på jobbet, så vackert.

Ett litet tips, vill du göra mig riktigt glad så ger du en stor bukett tulpaner.
Svårare än så är det inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0