Att göra ingenting...

Vad var det jag sa?
Egentligen börjar ju inte min semester förrän på måndag, men mitt semesterväder har redan börjat ändå. Grått, kallt och blåsigt, precis som det brukar vara.
Inga konstigheter!



Jycken och jag har fördrivit dagen med att göra precis ingenting, medans gubben är iväg på Scandinavian Masters. Att ta med mig dit är ju som att kasta pärlor till svinen, men han fick till slut sällskap av några som tycker att det är kul att gå och titta på den där sporten där publiken måste vara tysta när miljonärerna knuffar iväg sina bollar.
Jag är mycket tacksam att han fick annat sällskap så jag slapp åka med.
Nu har ju jycken och jag fått göra det vi är bäst på, att bara sitta här och slappa. Vi har läst tidningar, lite i boken, slötittat på finalerna från Gothia-cup på TV, längtat efter smågodis som vi som tur var inte har. Vi har förundrat oss över kommentarerna här på bloggen, konstiga männsikor det finns.



På tal om Gothia-cup, stort grattis till Vaksala F-97 som igår vann sin klass.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0