Dom barnen, dom barnen...

Smågodis!
Jag är så otroligt sugen på smågodis! Tur att jag är för lat för att gå till affären.



Det är väl inte direkt smågodis dom här snorungarna är sugna på.
Ungdomar som antingen använder mammas och pappas pengar eller är så otroligt korkade att dom bränner dom stackars slantar dom lyckats slita ihop bara för att få tro att dom är dom utvalda för en kväll. Småtjejerna står där i sina för korta klänningar och bröstar upp sig för att killarna ska spendera pengarna på just dom.
Fördomar? Jag?
Ja, i det här fallet har jag ju faktiskt det.

*     *

Nu håller vi tummarna för att det blir operation för lillprinsen i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0