Ett klargörande mm

Idag var vi inte många på jobbet och hälften som var där börjar sin semester nu.
Gissar att det kommer att eka ganska så tomt i glashuset nästa vecka.
Jag tog bilen i morse, så skönt att kunna åka när jag vill trots att jag fick snigelköra i köer en bit på vägen hem. Nästa vecka blir det bil varje dag, det tackar vi för.

*     *

Bra att styrelsen lägger ut ett klargörande om "Storvretaprofilen"

*     *

Vår lilla prins verkar göra framsteg, nu hoppas vi på en operation på måndag där man förhoppningsvis kan stänga magen. Det vore så otroligt skönt om det kan bli så, den lilla kroppen behöver få börja läka och återhämta sig nu.

*     *

Vi har fått nattsällskap och nu har Elliott hittat en ny favoritplats att ligga och sova på. Jag hade slitit ut mitt täcke ur påslakanet och slängt ifrån mig det på golvet, där gräver Elliott ner sig. Han bäddar så fint runt omkring sig med mitt täcke, det verkar passa honom riktigt bra att sova där.

*     *

GBB spelar på Lingon i kväll, men jag orkade inte åka in. Jag laddar i stället för att ta mig dit i morgon och lyssna på mitt favoritband, the Sullivans.
Kom och gör mig sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0