Musikantklänningar

Här produceras det pajer på löpande band ska jag tala om.
Nu hoppas jag att vi har mat så vi kan tillfredställa alla som kommer på fest i morgon.
Nåja, det är nog ingen risk att någon inte ska bli mätt.

*     *

Den vilda jakten på klänning till festen pågick på stan idag.
Maria och jag letade och letade efter något som jag skulle kunna ha på mig i morgon, men det kändes helt hopplöst när nästan alla butiker bara har musikantklänningar.
Ni vet sådana där som har nederkanten i mushöjd.
Det är väl inte direkt något som jag kan ha på mig, inte om jag ska kunna visa mig ute bland andra människor i alla fall.
Men till slut hittade vi tack och lov en klänning som vi båda tyckte var fin.

*     *

Jag ser ser verkligen fram mot festen i morgon, det ska bli så kul.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0