Mannen på taket

Idag har det jobbats här hemma, takpappen på garaget skulle läggas om och ny panel börja sättas upp så vi fick kalla in lite arbetskraft som förstärkning.

   

Jag har målat och målat och tycker att jag har slitit hela dagen, och då har jag haft det lindrigaste jobbet av oss. Killarna har varit jätteduktiga och har verkligen fått göra rätt för sig idag. I morgon ska det sista fixas uppe på taket och sedan ska panelen rivas och ny ska sättas upp.
Jag tycker att jag har gjort min del i arbetet så jag smiter iväg till lillprinsen en stund i stället i morgon. Han har fått flytta från intensiven nu och in på en vanlig avdelning.
Undrar om han har längtat lika mycket efter att få träffa mig som jag har längtat efter att få träffa honom?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0