Det var bättre förr?

Jag rev runt i lite lådor i helgen och hittade mitt klassfoto från 75/76 när jag gick i nian på Gränbyskolan i Uppsala.

        

Ja, vad ska man säga?
Glasögonen är stora som värsta TV-skärmarna, och ändå hade jag inte störst bågar i klassen. Det var jätteviktigt att luggen var uppåtvänd, jag måste ha blivit skitsur när jag såg hur den ligger på bilden.
Och så rakt mitt hår är, numera spretar det ju åt alla möjliga håll.

Men visst ser jag ganska snäll och oskyldig ut?




Kommentarer
Postat av: Linda

Oskyldig som en brud!

2010-06-15 @ 08:54:51
Postat av: Mona

Eller hur, Linda!



På tal om det så kikade jag på ert klassfoto från nian, ni ser då inte så värst oskyldiga ut :)

2010-06-15 @ 08:59:19
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0