Flodhästunge och soffor

Tänk att en liten flodhästunge vid namn Bosse kan skapa så mycket uppståndelse.
Linda har 385 publicerade kommetarer till inlägget där hon skriver att dom strax
ska bege sig till BB och bli föräldrar.
Undrar hur många opublicerade det ligger och väntar på henne nu?

Eftersom jag ligger i hennes blogglista och Mona skulle publicera nyheten när
Bosse tittat ut så ramlar det in en massa besökare hos mig också idag.
Många, många kommer in den vägen.

*     *

Vi shoppade soffor idag.
                               
Nu är ju naturligtvis inte fotpallen större än soffan, men ni fattar.....

Helt otroligt faktiskt! Att vi äntligen kom till skott och gjorde en beställning.
Nu gäller det bara att dom kommer innan jag fyller år också.
Leveransen ska ske den 29:de och sofforna måste stå på plats senast 30:de 
så det får banne mig inte bli några förseningar.
Inte så kul att fira födelsedag utan soffa och andra möbler i vardagsrummet.
Håll tummarna!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0