Pengarna rullar

Just nu rullar pengarna som om dom kom från en aldrig sinande källa.
Det blev en tur till IKEA för att byta en grej och naturligtvis kostade det 850:-
att gå ut därifrån med lite nya saker också. Och ändå stillade jag mig och köpte
inte flera saker som jag var riktigt sugen på.

Nästa stopp var Plantagen, där det kostade två skjortor att gå ut.

 

Hemma igen började vi plantera men fick lov att avbryta den aktiviteten ganska
så snabbt igen eftersom dagens viktigaste händelse närmade sig.
Ettårskalas för Livia

 

 
         

Hemma igen så var det bara att fortsätta att plantera och att sätta ihop möbler.
Sakta men säkert så börjar vi få ett nytt vardagsrum.
Tyvärr så kommer jag ju på fler och fler saker jag "måste" köpa, det är en
ruskig tur att skattepengarna snart rullar in på kontot.

*     *

Tänk om man kunde skriva ett äktenskapsförord som det här.
Undrar hur det känns att ha så mycket pengar?
Det lär jag ju aldrig få veta, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0