Första gången

    

Det blev ett par första gången igår....

.. första gången jag badade med the US Navy
.. första gången jag badade i havet i Thailand
.. första gången jag fick thaimassage
.. första gången fiskar fick äta på min kropp

Det måste ha kommit in ett amerikanskt skepp, hotellet är fullt med amerikanska
soldatpojkar. Dom är verkligen bara pojkar, som busar runt i poolen på sin permis.

Så otroligt varmt och skönt det är i havet, så skönt.

Thaimassage, det är nog den bästa massage jag någonsin fått.
Visst, det gör ont men jag blir så avslappnad och mår så bra efteråt.
Men varför är det bara män som får frågan om Happy ending?

Jag har ju länge varit nyfiken på detta.

    

Det var inte så läskigt som det låter, det kittlas faktiskt mest.

Nu har vi bytt till ett kanonbra hotell, Thara Patong.
På det förra så störde det mig lite att det satt en skylt i receptionen att ville man
ta upp en "lady" rummet så kostade det 300 bht extra till hotellet.


Kommentarer
Postat av: Maria

Då missar du inte att det springer en massa brandmän på jobbet och spanar :)

Ser trevligt ut!

2010-03-05 @ 13:21:35
Postat av: Ida - Simply the best,fuck the rest

Fullt med amerikanska marinsoldater,och jag är inte där!!! Faaaaan! Ge dem min mejl!

2010-03-05 @ 15:32:11
URL: http://idaeekarlsson.blogg.se/
Postat av: Mona

Men Maria, du talade väl om för dom att jag har semester?

2010-03-06 @ 13:33:35
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0