Ladyboys och thaiboxning

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, förutom att vi har det riktigt bra här.
Idag har jag inte gjort ett dugg förutom att ligga vid poolen och bada i havet,
det räcker faktiskt så.
Idag var det ännu värre vågor, jag blev ordentligt omkullkastad av en våg så
jag hade brallorna fulla med sand när jag kom tillbaka till hotellet.

Jag tycker att det är jättebra här, men det skulle vara ännu bättre om man
kunde ta två steg utanför hotellet utan att folk sliter i en.
Är det inte tröjor som ska säljas så är det tjejer, det är ganska läskigt när vi
kommer och går alla fyra och trots det så sliter både tjejer och hallickar i
karlarna och ska sälja "massage".
Det vimlar av prostituerade överallt här i Patong, dom står i stora klasar
överallt på gatorna och på barerna. Det är lite läskigt att se när männen först
följer sin nattkamrat ut från området och sedan går in och förenar sig med sina
vänner för att äta frukost.
Och så många "ladyboys" det finns, jag trodde faktiskt inte att det var så
vanligt som det tydligen är här. Nog för att jag hört talas om dom, men att dom
skulle vara så många hade jag aldrig kunnat tro.

Idag har det varit en stor thaiboxningsgala här i Patong, en gala som man har
åkt runt i skrålande bilar och gjort reklam för hela tiden vi varit här.
Det skulle tydligen vara 10 matcher och Sverige fanns representerat genom en
pojke som kallas Inseethong. Jag kände inte riktigt att det är en sport(?) för
mig så det var ganska lätt att välja bort den aktiviteten.

I morgon blir vi upphämtade efter frukost och ska ta oss en tur runt ön.
Det ska bli spännande att se vad "Mr Better" har för plan för dagen, han skulle
visa oss någon riktigt fin strand och något tempel osv.

Visst är det otroligt snyggt med en röd näsa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0