Mera busar...

Jag fick en länk från Linda, en länk som handlar om att jaga busar.
Kolla inte här om ni tycker att det jag skrev om i mitt inlägg igår är lite äckligt,
men om ni tittar så får ni en liten aning om vad det var jag fick uppleva.

*     *

Jag höll verkligen på att få äta upp att jag började prata om semifinal.
Dagens match mot Dalen började ju inte så där speciellt bra för våra killar
och det kändes inte alls som att vi skulle vara något topplag.
Allt gick trögt och långsamt och vi fick se Dalen ha övertaget, något som ju
inte alls roade oss på läktaren.
Passningar gick inte som dom skulle och ett tag satt jag där och funderade
över varför Stefan Forsman inte bytte ut Viktor i mål.
Men så plötsligt vände det och killarna fick fart under sulorna igen.
Under slutet av matchen började vi på den där speciella slutspelskänslan,
hoppas att den sitter kvar till på måndag och att vi då kan sätta punkt för
den här kvartsfinalserien.

*     *

L-P är ju borta i kväll så för att få lite sällskap tog jag en kille med mig hem.
Han ligger och sover bredvid mig nu, men jag tror nog att jag får väcka honom
så han får gå ut och kissa en gång innan vi sover för natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0