Om att jaga (snor)busar

Idag när vi åkte hem på tåget trodde jag att jag skulle behöva en sådan där
kräkpåse som dom har på flyget.

På andra sidan gången, snett mot mig, sitter det en man.
Han känner att han inte kan vänta med sitt fredagsmys tills han kommer hem.
Medans jag pratar med våra kompisar som sitter mitt mot mig så ser jag
hela tiden mannen i ögonvrån.
Jag ser hur han för upp sitt finger i näsan och börjar sitt sökande, sitt sökande
efter busar.

Ganska snart gör han sitt första fynd, han får ut något som han synar.
Han vrider och vänder på fingret, verkar så nöjd med det han fått ut så han
stoppar raskt in fingret och sitt fynd i munnen.
Men han var inte nöjd med det, fingret åker upp i näsan igen för att söka
fler godsaker.
Och banne mig, får han inte ut ännu ett fynd.

Jag känner hur jag får kräksmak i munnen och blir tvungen att sätta upp
handen framför ansiktet så att jag inte ska se mannen och hans snorkråkor.

Snacka om fredagsmys!







Kommentarer
Postat av: Linda

Dom finns överallt, snorsnuskarna. Överallt!

2010-03-20 @ 08:21:49
Postat av: Linda

Haha, jag skulle posta en länk till den där kommentaren också. Glömde tydligen det.

Skyller på gravidhjärna.



Här!



http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/laulcalling/article6803568.ab?start=390



2010-03-20 @ 18:09:14
Postat av: johan

fy fan va äckligt!! DX

2010-03-22 @ 21:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0