Rackarns!

Rackarns!
Det här gick ju inte enligt planen, min plan alltså.
Enligt min plan så skulle Storvreta leda med 1-0 nu i semifinalserien mot
Warberg, men riktigt så blev det ju inte. Torsk med 5-7 blev facit i stället.
Tyvärr så tycker jag nog att det var vi själva som till stor del såg till att
matchen slutade som den gjorde, men så är spelet.



Grattis Warberg!

Passa på och glädjs åt det här nu ett par dagar, ny match på fredag och
då ska det bli åka av.

Jag skickade ett kaxigt mail till en gammal chef idag, han kommer från
Varberghållet och vi brukar ha lite olika åsikter om hur sådana här matcher
ska sluta.
Gissar att jag kommer att få äta upp det jag skrev idag.
Men det får jag väl bjuda på antar jag, det här vänder ju snart.

I den andra semifinalserien blev det också bortaseger, matchen i Tibblehallen
mellan Caperiotäby och AIK slutade 4-9.

Jag tyckte att vår publiksiffra på 1511 var dålig, i så fall är den från Tibblehallen
usel. Dit hade bara 871 personer pallrat sig för att få se derbyt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0