Sol och seger nr 2?

Vilket härligt väder!
Nu känns det som att det finns hopp, hopp att vi ska få bort all snö och kan
börja leva igen.
L-P är ute och skottar ut snö och is från uppfarten, så att solen kommer åt
att töa den ren.
Den hopplogade stora högen framför huset lär vi få leva med till sista april
eller något sånt är jag rädd. Om den nu går bort så tidigt.


Om en stund är det dags att åka in till Fyrishov, dags för match.
Idag spelar Storvreta andra kvartsfinalmatchen mot Dalen och jag tror ju
på seger igen. Seger idag så kan serien avgöras i Fyrishov på måndag.
Caperio och Warberg är redan klara för seriefinal och det vore förvånande
om inte AIK också går vidare. Dom hade tydligen en ganska så ful match
mot Falun sist, dom har antagligen sin sista boxningsmatch på måndag uppe
i Falun.

Caperio lär väl välja att spela semi mot AIK så det betyder att vi får se fram
mot att möta Warberg. Jag som hade hoppats att vi skulle få ha vårt möte
i Globen 17 april i stället.

*     *

L-P ska iväg och träffa lite gamla kompisar så jag får gå på matchen själv
och sedan väntar väl en kväll i soffan.
Tror att jag ska ta med mig en kille hem så jag slipper vara helt ensam.

*     *

Ett "lyft" för männen?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0