Nu så..

Jag skulle väl ljuga om jag sa att jag studsade ur sängen i morse, men det gick
i alla fall hyfsat bra att komma iväg. Skönt att ta bilen, då var jag ju tidigt på
plats och kunde kolla av lite innan mina kollegor började dyka upp.

Så är första slutspelsmatchen avklarad, seger även om det verkade trögt.

Lite spännande att Falun besegrade AIK, lite nerv i den serien.
Spännande var det också i TV-matchen Helsingborg-Warberg, matchen fick
avgöras på straffar där Warberg lyckades bäst.
Kaxigast var Alexander Nede när han frågade tränaren om han skulle så sin
straff bakom ryggen.
Svaret blev: Gör hur du vill bara bollen går i mål.

Naturligtvis blev det bakom ryggen och i mål.

*     *

Vad ska man säga om det här då?
S-politiker som tycker att incest mellan vuxna syskon ska legaliseras.
Jag har svårt att tro att det är så otroligt många som tycker att det skulle vara
ett alternativ. Men vem vet, det skulle kanske dyka upp ett och annat barn som
är en hejare på att spela banjo om något sånt blir tillåtet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0