Att ligga i en hög

Jaha ja, då har jag varit och tittat på rugby.



Jodå, det är rugbyspelarna ni ser på bilden även om man skulle kunna tro att
det är ett gäng cheerleaders. Så där skojsigt har dom det på planen när dom
inte ligger i en hög och bökar eller springer och knuffar ner varandra.

   
(Klicka på bilderna för att se dom större)

Riktigt tuffa tag är det, jag skulle inte vilja hamna underst i dom där högarna.
Jag tror att till nästa match får jag lov att läsa på lite regler, för jag förstår
inte mycket av vad det är som händer.
När vi kom till matchen låg Uppsala RFC under med 0-3, rätt vad det var så
stod det 0-15 och jag förstod inte riktigt vad det var som hade hänt.
Nu kan jag ju bortförklara det hela lite med att vi hade fullt sjå att freda oss
från två små pojkar som var söner till en av spelarna, dom tyckte att det var
jättekul att springa hos oss hela tiden och prata med Elliott.

Matchen slutade 5-15 och det var Vänersborgs killar som hurrade högst när
man tackade varandra. Gladare miner var det antagligen vid damernas match,
dom besegrade nämligen Attila med 54-0.

*     *

I morgon ska det tydligen bli sämre väder, inte bra.
Bättre när solen skiner så man inte behöver ha någon mer anledning att bara
ligga ute och lata sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0