Gäsp!

Undrar om jag ska försöka ta mig till sängen så att jag kanske får i alla fall
sex timmars sömn i natt, kanske tom sju timmar.
Det vore ju inte så dumt.....



Den här domaren var lite för snabb med att få fram det gula kortet.
En kroatiskt fotbollsspelare faller ihop under match och domaren sliter upp det
gula kortet och varnar spelaren för filmning.
Om det hade varit så väl ändå, spelaren hade drabbats av en hjärtattack och
avled direkt. Den domaren väntar nog lite innan han drar upp kortet igen för
att han tycker någon verkar filma.

*     *

Jag väntar på att man ska gå ut med uppgifterna om hur det kommer att se ut
på tränarsidan i Storvreta IBK under nästa säsong.
Det blir ett tufft år nu när vi ska försvara vårt SM-guld.

*     *

Det blir bil till Solna i morgon bitti, skönt. Nackdelen är ju att jag missar min
morgonpromenad, men jag får väl försöka gå ut en sväng när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0