Jag undrar...

Såja, då är golfsäsongen i gång.
Det betyder att jag har sovmorgon här hemma efter det att gubben åkt ut
på golfbanan. Så skönt!



Vad tror ni, får vi se Kimmo Eskelinen i Storvretas tröja nästa säsong, nu när
han inte får vara kvar i Warberg?
En hel Kimmo skulle vi ha stor nytta av, hoppas att han fått ordning på sina
skador och är riktigt spelbar.

Och tränare då?
Ja, dom rykten jag hör gör mig faktiskt lire orolig.
Kanske klubben tycker att SM-guld räcker?
Det är bara att hoppas att dom vet vad dom gör och att det kommer att fungera.
Jag kan i alla fall berätta för mina barnbarn att jag var med då den där gången
när vi blev Svenska Mästare.



Idag är det födelsedagsfika för en av ungarnas kusiner, som vanligt är det
inga ungar som kan åka med utan bara gubben och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0