Min sista april

Jag lyckades till slut koppla upp mig mot jobbet och kunde sitta vid köksbordet
och jobba halva dagen. Det är ett litet lotteri om man ska komma in eller inte,
min kollega försöke i fyra timmar innan hon lyckades ta sig in.

Vi hoppade på bussen och tog oss in till Lingon på eftermiddagen för att få 
lyssna på lite bra musik.

Först ut var Kevin och Martin

 
  Kevin Sullivan och Martin Sörbom

Sedan var det dags för the Sullivans att äntra scenen

 
  Kevin Sullivan, Marc Gransten och Hjalmar Leissner

 
  Fredrik Dahllöf

 
 

    
(Klicka på bilderna för att se dom i större format)

Vi kände oss nöjda efter detta, även om det hade varit kul att fortsätta till
Pub 19 där Hjalmar och Fredrik skulle fortsätta spela med the Good Guys.
Det fick bli bussen hem, Elliott stod och väntade på oss vid en hållplats för
att få följa med oss hem, och väl hemma blev det lite Jansson i magen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0