Nationalsången

Jag har varit på möte nu på kvällen, hemma hos en kvinna som hade sina två
barnbarn hemma hos sig. Två söta och mycket väluppfostrade pojkar som skulle
ha någon sorts kulturdag i skolan i morgon och ville öva lite på oss.
Fram kom två blockflöjter och så fick vi avnjuta tre låtar. Det lät riktigt bra och
det var kul att se hur stolta pojkarna var.
När dom skulle spela den tredje och sista låten så var dom lite oense om vilken
dom skulle välja. Inte den, sa den ena men den andra var bestämd och ville gärna
spela den. Den är rolig, var förklaringen som gavs innan dom enades att spela upp
den för oss.  Det var nationalsången som var lite rolig, det var lite kul :)



Nu ska jag lägga mig och njuta av vetskapen att jag inte behöver ställa in någon
väckning kl 5 utan jag får lov att sova lite längre i morgon.
Det blir till att jobba vid köksbordet, jag kanske tom tar och sätter mig vid den
nya datorn som jag inte riktigt har vant mig vid ännu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0