Svullo

Ni skulle se mina fötter och anklar nu.
Jag är svullen redan när jag kliver ur sängen på morgonen, det känns som att
jag har något daller som hänger runt knylorna.
Av någon underlig anledning så blir jag alltid extra svullen om fötterna just vid
den här årstiden, så har det varit i flera år nu. Första året det hände så var
fötterna runda som bollar och det gjorde ont att gå. Dom sista åren så blir dom
mest svullna och benen känns som stubbar.
Otroligt sexigt!

Min tåg- och promenadkamrat har sin egen teori om vad det är som händer,
han tror att det är tjälen som håller på att gå ur mig.

*     *

Visst ser man att det finns hopp om sol och värme nu....





Så här härligt såg det ut nedanför Karlbergs slott när jag gick hem idag.

Och visst kan man se här att jorden inte är platt....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0