Nya tränare...

Sovmorgon och sedan iväg på tårtkalas utan att äta frukost, inte bra.

På hemvägen skulle vi kolla in nya Citygross, vi hade inte hunnit vara dit ännu.
Jo tjena, den titten gick på ca 850:-.
Middagen vi handlade där bestod av västerbottenpaj och kräftor.
Inte så tokigt, eller vad säger ni?

*     *

Jag läste om den tatuerade killen som fick sparken av Finnlines.
Nu har ju jag ingen aning om vad han jobbade med där, men jag skulle inte
vilja ha en anställd som möter kund och ser ut så där.
Visst kan man tycka att alla har rätt att se ut hur dom vill, klart man får det
men då får man också vara beredd på att en del dörrar stängs för en.

*     *

Och så dagens överraskning!
På unt och aftonbladet presenteras Storvretas nya tränare, en alldeles ny konstellation
med Jonas Pettersson och Magnus Jansson helt utan erfarenhet av Superligan.
Jag måste erkänna att jag är väldigt skeptisk, min magkänsla.....
Men jag hoppas ju att mina farhågor är helt obefogade och att vi slipper jaga nya
tränare mitt under säsong sedan.

Jag tror jag nöjer mig med det.
Vi får hoppas att jag får fel och att det här kommer att bli riktigt bra.



Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, din middag i går verkar ha varit bra mer najs än min. Jag skulle ha kommit hem ändå ;)

2010-05-14 @ 09:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0