Vart tog den vägen?

 
  Elliott håller koll på vad grannarna pysslar med

Hur kan helgerna gå så otroligt fort?
Dom hinner knappt börja så är dom som bortblåsta.
Jag tyckte att M och Y precis kommit hit så var det dags för dom att åka igen.
Mysigt att ha fått ha dom hemma ett par dagar, det sker ju inte så ofta.
Och mysigt att få se hur magen växer, helt otroligt vad fort det går ändå.

Vi har varit ut till Skyttorp och fikat nu på kvällen, så jag har träffa alla barnen
i helgen och fått pussa på prinsessan Livia också.

*     *

En av mina kollegor ska åka till Filippinerna i slutet av veckan, för att vara
med på sin dotterns bröllop. Jag hoppas verkligen att askmolnen håller sig
borta så att det inte blir något strul med deras resa.
Det vore ju otroligt tråkigt om dom inte kunde komma iväg och få vara med
på bröllopet.

*     *

Dan Johansson går tillbaka till Sirius nästa säsong.
Ja, det är säkert mycket roligare för honom att få vara kung i Sirius än en i
mängden i Storvreta.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0