Snö, snö och mera snö

Men, så mycket snö vi har fått.
Hur otroligt det än låter så var jag faktiskt ute och skottade idag, det var riktigt skönt att hålla på där ute i snön. Det är ju lätt och enkel att skotta bort just nu, så jag tyckte att jag kunde göra en insats.
L-P var inne i stan och skulle passa på att köpa en ny snöskovel, men han kom hem tomhänt. Tydligen är snöskovlar en bristvara just nu.

*     *

Alla adventsstakarna har kommit fram idag, det är så mysigt när det blir ljust i alla husen
Ljusslingan runt huset satte vi upp förra helgen, men den får inte tändas förrän i morgon. Inget fusk med en sån sak.

*     *

Så mycket bättre, ja det är banne mig det bästa programmet som går just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0