Svartsoppa, nej tack!

 Idag stack mina föräldrar till Kina.
Helt otippat, dom som aldrig åker utomlands ger sig iväg till Kina av alla ställen.
Dom är ett helt gäng som åker tillsammans, vad jag förstår så har dom ett tufft program att följa under sin vecka där borta.
Jag hoppas och tror att dom får en kanonresa.



Själv jäktade jag hem från jobbet för att hinna åka in till Uppsala på möte med systrarna, där bjöds det idag på svartsoppa och gås. Svartsoppan fick vara för min del, men lite gås fick jag allt i mig. Inte för att jag tycker att det är så gott men för att jag skulle slippa sitta och vara hungrig medans dom andra åt.

*     *

I morgon kommer min håriga favoritkille till mig!


Kommentarer
Postat av: lina

hej kan jag ta kartan på kina till ett skolarbete??

2011-02-08 @ 11:10:39
Postat av: Mona

Hej Lina!

Jag har lånat kartan någonstans via Google



/Mona

2011-02-08 @ 12:05:00
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/
Postat av: lina

TACK MEN JAG BEHÖVER GODKÄNDA BILDER MEN TACK ÄNDÅ. ;)

2011-02-09 @ 10:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0