Mörker

Hur ska jag stå ut med vintern?
Jag är helt slut och trött på mörkret redan nu, hur ska det gå?

Vet inte om det var något i luften på jobbet idag, men vi var alla otroligt trötta.
Det gjorde att det blev nästan fnissigare än vanligt vid fikabordet.
Det har ibland framkommit klagomål från andra avdelningar att vi har för trevligt på vår enhet, men så blir det när man trivs så bra tillsammans som vi gör. Man får faktiskt ha kul på jobbet!

Undrar hur bra personalen trivs på den här arbetsplatsen?


Lindström

*     *

Den här kvinnan skrämmer mig, eller kanske mer läkarna som hjälpte henne bli gravid.




Kommentarer
Postat av: tokblogga

jag är oxå otroligtTRÖTT! jättejobbigt.....

2010-11-17 @ 17:59:20
URL: http://tokblogga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0