En skitsak?

Vart tog den här veckan vägen?

Min håriga favoritkille ska vara hos oss över helgen, så mysigt att ha honom här. Vi var ute och gick i snön för en liten stund sedan, lite kallt men friskt och med en härlig nysnö.
Ja, att det har blivit vinter märks ju ganska så klart för oss tågåkare. Nu har eländet börjat med försenade tåg och vi vet ju att det här är verkligen bara början. Vi har många stunder frysandes på perronger eller hoppackade i försenade tåg att se fram mot, det kan vi vara säkra på.

*     *

Fungerande toaletter på flyget, det är verkligen ingen skitsak.

*     *

Ibland är det svårt att glädjas med andra.

Jag brukar inte se på Idol så ofta, det har ju varit Doobidoo samma tid på fredagarna, men i kväll tittade jag på nästan hela programmet. Jag måste ju erkänna att jag är riktigt svag för Olle. Den där Jay har jag, trots att syrran försökt få mig på andra tankar, däremot lite svårt för. Visst, han sjunger skitbra ibland men...... Jag gillar inte hans stil.

*   *

Grattis Peter Fischerström till 100!        






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0