Närhet, lite Pugh och TV

Underbar hemresa idag, försenade tåg och vi fick stå som packade sillar på Upptåget.
Extra bra nu när man inte kör med dubbelkopplade tåg, allt för oss passagerare.
Det är ju lite extra mysigt nu när alla har fått på sig sina extra tjocka vinterjackor,
trångt och intimt blir det i alla fall.

*      *

Jag fick Pugh Rogefeldt i huvudet idag, nynnade hans låtar hela eftermiddagen.



*     *

Storvreta har haft besök från TV4 Sport idag, man var hemma hos Storvretas och
landslagets målvakt Viktor Klintsten och gjorde ett inslag inför VM.
Visas i en TV nära dig på onsdag eller torsdag.

Jag hade tänkt mig vara med på TV-inspelning idag jag också men jag kom inte iväg.
Hellenius Hörna fick spelas in utan att jag var med, tror det gick bra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0