Hemma

Hemma igen efter ett par dagar lite söderut.
Kvällen igår tillbringade jag i Wallenstamhallen i Mölnlycke av alla ställen.
Jag var och tittade på innebandy så klart, Pixbo-Sirius.
Jag skulle väl ljuga om jag sa att det var en av dom bästa matcherna jag sett, Sirius var riktigt dåliga under andra perioden men så spottade dom upp sig i sista. En gissning är att dom var väldigt nöjda med att åka hem med en poäng, matchen slutade 5-5.
Vi var 557 eller något sånt på läktaren, vilket i Pixbomått tydligen är en bra siffra. Hade vi det i Fyrishov under en Storvretamatch skulle det räknas som katastrof.

*     *

Nästan det första jag gjorde när jag kom hem idag var att boka en resa.
På lördag sticker vi ner till Alcudia, bara sådär.
Vädret ser väl inte allt för lovande ut, men det lär ju vara ganska så mycket bättre än här i alla fall. Några soldagar kan vi i alla fall hoppas på, det är ju nästan mer än vad vi hade på semestern i somras i alla fall.

*     *

I morgon kväll blir det fullt upp, först skaldjursbuffé på Hyllan och sedan hem och packa.
Planet lyfter kl 6.45 på lördag morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0