Lunch på uteservering

Idag, 22 oktober, satt jag på en uteservering i Malmö i värmande sol och åt min lunch.
Det kändes extra trevligt eftersom jag hade hört att det var snö uppe i Stockholm.

Jag kan inte skryta med att jag har upplevt så mycket av Malmö under den här resan, det har mest varit taxiresor fram och tillbaka från hotellet och butiken där jag har varit och gjort en tidsstudie. Igår kväll regnade det ju så mycket så jag blev kvar på hotellet, därför kändes det lite skönt att komma ut en stund idag.
På väg till flygplatsen passade vi på att köra förbi och kika lite på Zlatans hus. Schysst barre, var vårt omdöme. Huset är jättefint men det ligger inte så bra till tycker jag.


Min kompis från hotellbaren igår.

I kväll tänker jag ta mig in till Magnussons i Uppsala, the Sullivans har releasespelning för sin nya skiva. Det gäller att hänga på i kväll, dom kommer inte att spela i Uppsala förrän i december igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0