Ett hus fullt med kärlek

Hur ska jag orka ta mig upp ur sängen i morgon?
Det går snabbt att vänja sig av med att rulla ur sängen kl 5 på morgonen, att gå tillbaka till det är inte lika lätt tyvärr. Men nu är det vardag igen, så det är bara att bita ihop och gå ut i kylan på morgonen oavsett hur sängen ropar och vill att jag ska stanna kvar.

*     *

Det gick inget vidare för Storvreta och Sirius i Superligan idag, riktiga pungsparkar för båda lagen. Sirius fick en innebandylektion hemma av Warberg, 3-12 är ju inget slutresultat som dom kan vara stolta över. 579 åskådare är ju heller inget att jubla över.
Och Storvreta åker på sin tredje raka förlust i serien, i Linköping var det 1396 personer som tagit sig till Sporthallen för att se Linköping smiska upp Europacupmästarna med 7-3. Nästa match är hemma i Fyrishov mot Falun 25/10, då hoppas jag att Brottman och Pettersson har ruskat om dom spelare som behöver ruskas om så att vi kan visa för TV-publiken att det här bara är en tillfällig svacka.
Ingen spelare är större än laget, kom ihåg det killar!

 

Idag har vi haft huset fyllt med kärlek.
Bättre än så här kan man inte tillbringa en söndag, med alla raringar hemma.



Kommentarer
Postat av: Gunnar Ståhl

Woops! Ja, jag var inte bland de 1396 i publiken men det verkar som om Linköping klarar sig bra utan mig! :o)

2010-10-18 @ 11:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0