Kaos och en massa mys

Gissa om jag var glad idag att jag går från Karlberg till jobbet och inte åker t-banan.
Det var totalstopp på både blå och gröna linjen i sju timmar, ni som inte brukar vara i Stockholm kan inte föreställa er vilket kaos det blir när det händer. Bilden i den här artikeln är tagen vid "min" station i Solna, Västra Skogen, där rådde det tydligen lynchstämning.


(Bilden har jag "lånat" av prinsessans mormor)

Nu i kväll har vi fått möjlighet att mysa ostört med vår prinsessa medans hennes mamma och pappa var och köpte bröllopsklänning.
Ja, det var alltså inte en sån bröllopsklänning utan en klänning som prinsessans mamma ska ha på sig när dom går på bröllop på lördag. Jag är jätteglad över att dom ska på bröllop, det betyder att vi får låna prinsessan igen på lördag och då få rå om henne längre tid.
Hoppas prinsessan kommer ihåg att hon inte skulle skvallra att farmor lät henne smaka på sockerkakssmeten.



I morgon gäller det, derby i Fyrishov 19:30 Sirius - Storvreta




Kommentarer
Postat av: Sussie

Tur att det inte var strul igår, när jag åkte gröna linjen för första gången i mitt liv. :)

2010-09-30 @ 22:15:51
Postat av: Mona

Sussie

Det var ju en ruskig tur, då vet man aldrig hur det hade kunnat sluta om du skulle irra runt inne i stan helt på egen hand :)

2010-09-30 @ 22:58:03
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0