Som ett troll

Idag kände jag mig och såg ut som ett riktigt troll!
Som tur var så hade Wirvla en klipptid ledig på eftermiddagen så nu ser jag i alla fall inte ut som en rufstufsa i håret längre.



Efter att ha varit sjukskriven sedan förra måndagen är det dags att börja jobba igen, trots att jag inte gjort annat än vilat mig är jag sjukt trött fortfarande. En gissning är ju att allt som händer med lilla Elia stökar till det för mig, det är jobbigt att gå vid sidan om och inte kunna göra något för att underlätta. Just nu är det bakslag efter bakslag, dom senaste verkar bero på att personalen inte tagit hand om honom på rätt sätt.
För allas skull hoppas jag att det blir ett slut på eländet nu.

I morgon ska jag i alla fall göra något riktigt kul, något som jag tror kommer få mig att må bra.
Jag ska använda min födelsedagspresent och hoppas att jag kommer att åka hem med massor med påsar med snygga kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0