Fredag, utan morfin

Det verkar som att jag klarat mig den här gången.
Annars så har det ju varit så att fredagar i jämna veckor har ju ambulansen hämtat mig och man har pumpat mig full med morfin och diverse annat innan doktorerna har slitit i min arm tills dom blivit alldeles svettiga.
Till min stora glädje har inga axlar hoppat ur led idag.
Nu hoppas jag att det fortsätter så här, det känns ändå som att det där med morfin inte riktigt var min grej.

Det känns inte helt OK i axeln men nu ska jag i alla fall börja jobba igen nästa vecka. Det ska bli skönt att komma i ordning igen, även om jag är otroligt rädd för att något ska hända igen. Hoppas man får ordning på alla ledningar till nästa vecka, det har ju inte varit så kul för alla stackars tågpendlare dom här sista dagarna.



Vi hämtade hem håriga killen över helgen, så mysigt att ha honom här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0