Idioter!

Vad jag är glad över att vi inte har sådan här skit inom innebandyn.
Hur tänker dom? Eller det är väl det som är problemet, att tänka verkar inte vara det dom är bäst på. Hur kan det hjälpa mitt lag om jag beter mig som en idiot?
Min uppgift som supporter är att stötta och hjälpa mitt lag, inte att stjälpa det.

Att ta med sig saker som kan skada andra människor in på match, varför gör man det?
In och leta i kalsongerna, om det nu är där dom tar med sig eländet.

AIK säger sig vara öppna för möte med sina "supporters", det är ju kanon.
Då kan dom tala om för sina supporters att vi vill inte vara med om sådant här längre, att alla som är intresserade av fotboll är less på att sådant här ska hända. Visa lite stake och porta dom som inte kan bete sig och inte bryr sig mer om sitt lag än att dom orsakar det skada.
Förbjud dom att komma in på arenorna och ge dom anmälningsplikt hos polisen när det är match, funkar det i England så ska det väl funka här.


Kommentarer
Postat av: geo

Vi har inte sådana svin inom agilityn heller. Skulle de dyka upp och bete sig på detta sätt vet vi hur vi skulle råda bot på skiten.

2011-04-26 @ 00:36:01
URL: http://mondoblog.se/agilitydream

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0