Vid köksbordet idag, inte på

Lugn start på jobbandet, idag jobbade jag hemifrån eftersom jag hade tid hos sjukgymnasten på morgonen. Med mina restider så skulle det inte bli mycket tid på jobbet om jag åkte dit efter sjukgymnasten, så det fick bli kontoret på köksbordet idag i stället.
Otroligt tråkigt egentligen, nu har jag ju gått här hemma ensam i fyra veckor så det är kul att vara mitt bland mina kollegor. Men i morgon bär det av mot Solna igen.



Jag har en gullig sjukgymnast som så tålmodigt klämmer, känner och visar mig hur jag ska bete mig för att träna upp axeln igen. Rädslan att något ska hända finns ju där hela tiden, men med tiden och träning så ska jag väl lära mig att röra mig som vanligt igen.

* * *

L-P packar för Malmö, han åker ner i morgon och jobbar där nere i Skåne ett par dagar och så kommer jag efter på fredag. Det ska bli så otroligt kul, jag ser verkligen fram mot den här helgen.
SM-final, i år igen. Heja Storvreta!

* * *

Rune, vad hände med Duellen?
Det var ju alldeles för enkelt att slå Jocke, jag hade därför hoppats på att få lite motstånd i nästa match.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0