Packar för Malmö

Sådär ja, då har jag packat Malmö-väskan.

Eller jag har i alla fall börjat packa Malmö-väskan, det kommer nog att ramla ner mer saker i den i morgon innan jag kommer iväg. Jag är ju ganska bra på det, att packa med mig för mycket. Jag börjar bra med att lägga fram det jag behöver och har tänkt ta med, men sedan blir det ju alltid lite "men tänk om vi ska" och "det är nog lika bra att".

Röda matchkoftan ligger i alla fall i väskan och efterfestklänningen.



Jag har med mig ett alternativ också, ifall den där blir för kall.

* * *




Viktor Klintsten spikar igen målet enligt Hannes i inslaget, och enligt honom själv så är det precis vad han ska göra också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0