I säng med den håriga killen

Vaknade strax efter kl 6 av att det var någon som tyckte att det var dags att gå ut en sväng. Släpade mig ur sängen men när jag väl kom ut så var det riktigt skönt, så vi tog en lite utökad promenad mot vad jag hade tänkt mig från början. Väl inne igen bläddrade jag genom UNT och gick sedan i säng igen och lyckades sova i tre timmar till, så skönt. Han som var så ivrig att gå ut blev tydligen trött igen för han kom och kröp ner under täcket han också.


Elliott tar igen sig en stund

* * *

- Det är viktigare att tågen kommer i tid än att de går med vinst, sa Juholt under en presskonferens.
Som pendlare kan jag inte annat än hålla med.

* * *

Vem bestämmer vad jag får skriva om i min blogg och vad jag får tycka?
Eller vad någon annan skriver om och tycker?
Jag skriver ju naturligtvis om vad jag vill och tycker precis vad jag vill, så länge jag håller mig inom vad som är lagligt. Den som inte tycker som jag, eller någon annan bloggare, behöver inte hålla med, så enkelt är det ju.
Eller hur?

* * *

Jag blir lika ledsen varje gång jag läser om sådant här. Idioter!!

* * *

Om en vecka vet vi.
Jag ser verkligen fram mot nästa lördag, det ska bli sjukt kul i Malmö.

I morgon spelas femte och avgörande matchen mellan Kais Mora-Djurgården, missa inte den spännande matchen kl 15 på TV4.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0