Lägenhetsvisningar och kräftor

Jag hade egentligen inga planer för söndagen, men jag var sugen på att åka och titta på innebandy. Idag var det nämligen dags för Sirius att möta Granlo som Storvreta spelade mot i fredags. Men nu fick Sirius klara sig själva för jag hamnade på lägenhetsvisningar i stället.
Vi fastnade väl för någon av lägenheterna, men det verkade det naturligtvis vara fler som gjorde. Nu blir det till att fundera och kanske gå på omvisningar innan E och K bestämmer sig för om dom ska vara med i någon budgivning eller om dom ska avvakta lite till.


Jag tror att det snart kommer att växa ut klor på mig, kräftklor.
Vi käkade kräftor igår, en blandning av svenska och kinesiska(?) och när vi var och handlade idag kom vi hem med färska havskräftor som fick bli vår söndagsmiddag. Det innebär att den senaste veckan har jag ätit kräftor minst tre gånger.
Men det finns ju mycket värre saker man kan stoppa i sig, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0