Nytt beroende

Nu har jag hamnat i träsket, i Wordfeud-träsket.
Batteriet i min iPhone har varit dåligt redan tidigare och nu drar jag ur det direkt genom detta.



Wordfeud är alltså ett spel där man spelar typ Alfapet mot någon annan där ute i cyberträsket, hur kul som helst och otroligt beroendeframkallande.
Fast det är klart, det är inte roligt precis hela tiden.
I kväll har jag blivit ordentligt förnedrad av en motspelare, inte kul så klart.
Men det är bara att bita ihop och hoppas på att det är jag som får dom rätta bokstäverna i nästa spelomgång, så att det är jag som kan förnedra någon.

* * *

Jag blev så glad när jag fick veta att det ska komma en bebis i vår.
Det har ju jag och alla andra väntat på.

* * *

Idag slutade en av mina kollegor på jobbet, så tråkigt att hon försvinner.
Men hon vill ut på nya äventyr så det är bara att önska henne lycka till.
Massor med kramar, vi kommer att hålla kontakten.

* * *

Helt plötslligt har jag inga kläder att sätta på mig igen, hur är det möjligt?

* * *

Mika Kohonen, jag säger bara Mika Kohonen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0